fredag 21 oktober 2011

Im the monopoly man!


God kväll!

Medan Marre befinner sig på Java och gör gud vet vad så sitter jag (Niklas), Patrik och Fredrik här och avnjuter varsin kall bintang och förbereder oss på en liten tripp in till Kuta för att träffa några Skelleftebor som Fredrik känner. Som vanligt så blir det taxi in som gäller, och duktiga som vi är så har vi redan förberett den korrekta mängden pengar för att allt ska gå så smidigt för den lilla taxichauffören. Det gick inte så bra dock, reslutatet ser ni nedan.

JAG ÄR RIK!! Eller inte, det är bara pengarna till taxin.
Inflation är kul, det känns som att man spelar monopol!
Gissningslek! Vilken av de två högarna innehåller mest pengar?
Svar längst ner i inlägget!

Patrik passade på att gå igenom sin plånbok, han hittade det här.
Jag tvivlar på att vi kommer få användning av det, men man vet aldrig, kanske har Loket flytt till Bali?

Så kan det gå!

//Niklas











Högen till höger innehåller mest pengar. Fucked up!

1 kommentar:

  1. Återvinstmärken klistrade man på BingoLotter på 90-talet för att få fler vinstchanser. Dessa skickade man in till lotteriet, dessa används inte. Om han skulle sälja dessa för runt 20 kronor, skulle jag vilja köpa dem då jag samlar på BingoLotto-prylar.

    SvaraRadera