fredag 7 oktober 2011

En historisk händelse har inträffat!

Här kommer ett inlägg som kommer få alla läsare att sätta svagdrickan i halsen, svälja snusen eller hosta upp njurarna av chock. Informationen i detta inlägg kommer göra några av er (Läs: Föräldrar, mostrar, far- och morföräldrar, före detta lärare och diverse moraltanter) oerhört förvånade och lyckliga , medan några av er (Läs: DMP'are, festfolk, ölförsäljare och diverse andra festliga typer) kommer bli oerhört besvikna och deprimerade.

Håll i er nu, för här kommer det, en mening som aldrig förr har hörts på jordens yta:

Det är fredag kväll, och jag, Patrik och Fredrik sitter nyktra  hemma och pluggar.'


Djupt insjunka i böcker istället för ölflaskor

Vår oerhört spännande kurslitteratur, med bilder!!

Fredrik är koncentrerad och Patrik är något less, jag tror han saknar fredagsölen.
 BOOM! För att lindra er chock så får ni här en bild på en groda. Samma groda som jag skrev om igår i min andra blogg. Den attackerade mig dock aldrig som jag var rädd för,
trots den skräckinjagande och blodtörstiga uppsynen

Hoppas ni inte är skadade för livet, risken finns att vi kanske är det. God kväll, eller som man säger på indonesiska; Selamat malam!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar